魚子大粒醬*

Name"Fish..

13 Old..

Owen Fans..

I love U~''

 

 
   
    

                      
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

      
:: 最新日誌 ::

2006-09-04
假如讓我說下去...
很傻的傻瓜//..
還是什麼都不懂...
我感受到你的體溫了.....


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言




2006 年 6 月 24 日  星期六 晴天

明白我同佢根本冇得比..'''

24號...琴晚睇完畢業禮...

累死...SO..好早訓左..

今日..8點起..比電話嘈醒左...

-同媽子落去食野...

食完..番黎..

玩電腦...

對唔住..我又睇一D我唔識GE人GE日記///

睇到D我唔應該睇GE野..

你同邊個去食飯?..唔好呃我......

除左食飯...好似仲有其他節目...''

唔怪之得你唔去畢業禮啦''

*我冇資格..冇權管你..

 唔好鬧我....''''我知我而家令你討厭..'''

歡迎你同我講最後一次GE收皮...同DUE..

我驚你冇下次GE機會''''

P.S''今日睇番你D日記...

      我想同你講'對唔住呀'..同'對唔住囉'好唔同...

      你有邊次同我講'對唔住呀'

發表時間︰2006-06-24 12:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 23 日  星期五 晴天

李老師愛死你''==

我同李老師講..話我中史差左==''

估唔到李老師第1句..問我係唔係拍拖...'''

仲話...''愛情..學業兩失意..''@@...

-----------------

↓下面仲有日記呢..'''不過有密碼..

要就問本人'''

發表時間︰2006-06-24 09:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

發表時間︰2006-06-23 09:15 PM  


2006 年 6 月 22 日  星期四 晴天

You're the only one who really knew me///''

今日搭7點!,,,''''

本身應該唔洗番學..但要幫圖書館手..

痴線架!..做死人咩..

要整D書櫃...排番次序..

咁多點排..又比D F2點...

頂!..

12點先放...

跟住成班搭巴士去西區體育館打波..

打去搭M49..勁遠'''

又等左勁耐...比蚊咬死'''

搭車啦..

去到..見到文小彤..飛身跑過黎..超好笑''

打波..爆肚餓..去左M記食野..

食完我走人..搭番3點3船..

又訓著左..

番到屋企..睇電視..'''

寫日記啦..

-----------------

p.S''SHIT..石仔可能要轉校..

咁下年邊個比我MEET??

P.S2''聽日點算..23號..啦喎..

P.S3''愛死你牙..皇仁牙哥!.. 

         爆爆爆爆好人...

[點解有D人可以咁唔同]]

P.S4''阿根廷同荷蘭打錯..係唔係DEL你?..=V=''

        [你要知我多辛苦...唔該你比我DEL..

發表時間︰2006-06-22 05:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 21 日  星期三 晴天

小龜!..'''KAME!,,

http://www.youtube.com/watch?v=ENG26VxkJRs

我好似真似鍾意左KAME LOR...=='''

好似又跟人咁...

反而我唔鍾意果個山下智久...

KAME..有D似慶太..個髮型..

*FION..多謝我..比個網你啦..=V=''

---------------------

你GE背影..好似KAME..由奇係行路果陣..

著校服果陣仲似!..

好靚仔==!校服LOOK...

發表時間︰2006-06-21 08:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]