好恐怖啊! 今日竟然俾我遇到個騙子: 話說琴日有個inquiry 返來,要同我地買野. 間公司之前同我地未有business, 仲要在east africa甘遠. 上頭pass左俾我跟,加埋一句comment:"mostly is a lier." 今日就要落order買野,張單成兩萬幾蚊美金,咩都ok,又唔講價. 終於,露出狐狸尾巴.原來payment by cheque 要成半個月先收到錢. 去到呢度...發現好似警訊既節目...