返到中學識左個fd子叫冰冰啊!佢有個家姐係f.3(咁米同我啊哥一樣?)。 ============================================================================= 今日發生左件事,我一落堂(我係f.3A個課室上)我啊哥的同學見到我就大叫,梁xx個妹啊,梁xx個妹啊.........佢地好恐怖啊!!!