今日lunch的時候,少敏姐問我功課點做,唔知點解肥仔同埋賤人又走埋黎,我冇理佢地!當我向少敏姐explain到最後一題的時候,我諗左一陣(因為個字有幾個意思)果個賤人就話『呢個米指數記數法囉,幾的幾次方啊』佢好似係到話緊我唔識咁,我一時火掩眼同佢講『係啊,係指數記數法啊,咁又點啊,呢個字有幾個meaning之麻,係啊,我係唔識啊,我蠢囉,你叻晒囉!』 佢好『他條』話『唔係話你』