| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日妤魚啊!  |
分類: 未分類 |
今日返學,
比我廳到一個妤消息,
就係fiona終止都肯正chocolate比某某人,
重今日買材料,
今日dram堂,
妤悶啊,
重無啦啦比人話我同劉克x有野,
叫我地做妤安全措施wo!
(黃太司同劉嘉x話),
我果震真係lor,
到佐少息,
由比人話我鍾意黃太司,
最過份係,
吳潤歡無啦啦同嘉麗講話我鍾意黃仲x lor,
今日咩事啊,
無端端比人淵枉,
不過最溜都係上中文堂比人寫佐我個花名係黑板度,
妤魚lor,
今日放學之後要少測,
所以妤晏仙放>
今日妤凍啊,
大家著多d杉啦,
5妤凍親!
bye~bye~
|
|
|
CMN 於 2010-05-28 10:20 AM 發表:
cM`
|
|
|
a52025 於 2010-04-08 11:22 PM 發表:
Cm
|
|
|
Hal0` 我想問您呢~__~ 您加我做咩v__v 您識我?!
|
網主回覆
5知啊,想+咪+lor! Posted at 2010-03-24 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx! Posted at 2010-03-09 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment` 你金日你唔知咩屎lor,, 係你既淵枉日..哈-,- 一日都咁多-,-
|
網主回覆
咪係lor!
佢地都低低底嘅,
咁都妤淵枉一餐! Posted at 2010-03-09 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx! Posted at 2010-03-09 10:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|