今日係星期2..晴天..凍凍地..
考英文作文同歷史...
過得去啦..
考完11:20..miss chin又係練朗誦..
今日比賽啦..
練完12:25分..
去左食[米之寶]
23蚊..勁大碗..
食完返學校..繼續練,,
1:30分..坐旅遊巴去沙田大會堂..
我地係第一隊..
上去個陣淆淆地..
無笑到 ya..
.............................
到第2隊啦
..
......
.........
...........
到15啦...好眼訓//
我地都係攞唔到獎
同第3差2分//
算....
唔多介意/..
過程好玩就得..嘻嘻..
之後同兆衡搭車走..
....................返到屋企冇心機溫書..感點=.=
|