今日星期6..晴天//
今日...10點幾就起身..
悶得很..
之後開電腦..
玩左1-2個鐘..
食野..
之後包包同偉忠上左黎..
係到玩ps2..
之後偉忠入歌..
4點幾走左..
........落街買左條褲..
唔打啦,..好累