今日係星期五.....
Day F 係主科日..
打頭陣既係中文
次陣就係科學...
三陣係英文..
最後係數學.
幾經辛苦..
先捱到放學..
講下姐..
..............好輕鬆就去到放學啦..
第一堂冇咩野做..
呀sir幫我地溫書同講解說明文..
科學就測驗,,
測上年中三既考試卷......
英文堂比miss chin攞左黎練朗誦..
到左lunch,,'
呢個先係呢一日最激既時候,,
有班同學係度玩誠實與大膽..
我覺得好似玩緊爆大獲..
係感爆d野出黎..
呵..
佢地成班玩緊..冇理由冇我份,,
so我到走左過去..
做聽眾.....
之後呀翹同肥新同張志槏玩NDS
最後上學學堂..
一堂教全等三角形..
一堂就用黎小測...
放學既時候,,同兆衡就去左溫書.
大約5:30分就走左..
打完...........................................................................
|