| 今日家政整坎汁
我帶左6隻蛋
點知返左學校得返4隻-3-
爆左2隻..
唉............
陳沛恩同葉亮希將蛋白同蛋黃分開..
點知其中一隻蛋個蛋黃列左//
留左出黎..
呵........
之後葉亮希唔知係邊度....攞左3隻蛋返黎..
感我地就再整過
幾經辛苦....完成左啦...
出黎舊野幾好味....(名叫梳乎喱)
一路飲鐵觀音..一路等落堂
之後上英文..
好眼瞓...
用左最後既精神力量去頂住..
終於落堂啦...老師講果d野...消化左少少啦..
唉......上中文堂小測..
好才尋日有搵書..
唔係就大獲..
都唔算好識..
唉........
一測完就訓...
落堂收卷
..........
之後肥尖(miss chin/詹文娥)入左黎
就練朗誦..
係感笑..
因為肥尖d動作太型...
令到我不斷笑..
呵呵呵呵呵呵呵呵
....打完收工...
|