呵......今日第一堂上家政
好正呀
整蛋糕食
好好味呀
用電動打蛋器就係快好多
打到d蛋出泡
老師話個d係空氣
之後就要焗唔知幾多分鐘(唔記得左)
呵
出呢既時候勁大個
個希係感+多忌廉
+到好屈凸
............之後放d生果做左個人樣出黎
嘩....好handsome呀
等等等等
感日既歷史堂....可以話係呢2個月最開心既一堂
係度聽d舊歌
我地d男仔係度唱
好搞笑
呵
鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放學啦
終於有得食蛋糕
呵
好好味呀=)
之後女子社籃比賽
紅對黃....18:28
綠對藍.....6:56
唉////綠社好屎波
-3-
|