今日本來都好累
之後係第4堂同第8堂訓左
嘩勁想訓...
唉....唔知做咩事
就死感
..
感日冇帶體育服
而經唔多想去攀石
之後
去左...聽個教練呀到講講講..
誚左成個鍾佢既為論
到左5點幾
佢教練教我地上年學既野
我就好快搞掂左
同佢講
佢吳叫我行開一邊
嘩....勁火囉
又話做完去搵佢
搵完佢又叫我行開
當我咩呀
佢都硬膠膠既
之後我唔理佢
係到睇波
黃社win左綠社
19:10
呵呵
之後同kai明聊天
................
佢叫我坐去第2邊
我就話都冇野做..
談談天姐
..之後走左過去
佢又叫我除左個安全帶
我聽到佢話放好佢
....之後又話我做咩冇安全帶
我咪話你叫我放好佢囉
佢話冇講過
-0-我o曬
好...
我咪攞返過黎
....做個8字結
我唔小心比舊野頂住左
要4分11秒先完成到
佢話要3分鐘完成
又減我2分
我就是但啦
比佢減囉
見我感唔順氣
又叫我留低
叫我唔好在去
我就心念...你係到我都唔係好想............
而家順我意...
唔去就唔去啦
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,\\
去左都冇得攀,
唔去好過
|