返左黎大6幾日....
發現左幾樣野...唉...
1.發覺自己...訓張床...太過舒服....搞到條腰赤赤痛...
2.發現自己早起身左..又早訓左...如果係香港...多數係2點起身...2-4點訓//而家...可能呀媽既管制..12點起身..1點前訓..
3.d送...一定係有2碟菜...不過都幾好味...XD
4.真係發現得最勁既一樣...如果冇中文果個答案紙...我相信我係一定唔識做..
因為做到而家未用答案紙...我只係有3頁識做-.-///好悲哀....暑假功課仲難過上堂做果d...唉...傻的/..
5.好似一個少爺仔-.-///我唔想做....我要做師奶兵團..XD
6.原來彈琴...真係要d手指好靈活.............
|