今天考完試啦!!!
D&T份卷好難∼難到想死阿∼
差啲5夠時間做∼
cc我問擇偶條件係咩?
我話同你差5多就得啦∼
要求5洗太高∼
規則:
A*]=比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件!!
B*]=比人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由!!
C*]=點8個人做E份問卷並去佢個XANGA留言!![恭喜你被點名!!*]
D*]=如果比人點左名既人已經做過E個問卷,,但又再比人點,,可以吾駛再做!!
理想伴侶條件=(對我好果d就一定架啦....)
1)要5好高過我架!!~如果5係就比較難一齊la~*(5高過167!!)
2)要令令地女架~如果5係點一齊出去見我d Friend~*(味搵到,係石天係比較難搵d架la 所以要出去搵搵牙!!~)
3)mm......知我心意la!!~明白我既情況*(會體諒我,,5會俾說話我聽!!~令我5會5開心!!)
4) 一定一定5可以埋怨我!!~ 要令我開心,,快樂!!~只係中2我一個la......多人溝O既!!*
5) 咩都要 同我講la~最最最緊要就係要大家都有feel ~冇feel就咩都5得牙!!~*
憎1個人的理由=
1)好樣衰又5知,,自己仲話自己係最得果個!!~*(衰牙!!)
2)講野唔顧人感受(我最憎架la!!~有d野5係sorry大哂架...~*)
3 ) 蝦我d朋友!!~*溝我女朋友,,同我搶女!!~* (賤格)
4 ) 表面對你好好....但背後就講你壞話....(好衰牙!!~*)
5)成日話人5識理人感受,,其實自己就最5理人感受牙!!~*
remark: 要打8個!
cc 張嘉麗 車車 小魚 麥波 老紀 老劉 偉仔
|