今日佢去佐長洲玩~
本來我都去但係王濤又去~
費事陣間去到俾王濤寸呀~
5知佢有無嬲我呢?
今朝我送佐佢同家穎去到葵芳地鐵站~
之後去佐百佳買佐啲糖俾佢帶去食~
出黎果陣俾王濤見到~
我唯拿拿聲走~
我企起一個佢睇5到我地方睇住佢地入佐閘之後我先走~
佢一定好嬲我無同佢一齊去~
到佐大約6點佢打電話黎話依家中環∼
我唯有拿拿聲飛落葵涌接佢∼
佢俾太陽晒到隻手(左邊)條頸(左邊)∼
我心痛死我啦∼∼∼∼∼∼