今日番學都5知做咩~悶到死~ 今日練歌見到啲5想見到嘅人~ Miss叫做話劇跳舞~ 我話米搞我~ 最多我幫你做幕後工作~ 點解~ 因為有啲人都要跳囉~ 放學去佐睇戲~
今朝攞佐一袋琴日我摘嘅荔枝番去俾阿sir同miss佢哋食~
佢哋都話好食~
下午本黎話去太空館玩~
後黎都無去到~
下午瞓佐兩個鐘~
之後去石籬商場買嘢~
今日整體黎講過得好悶~