今日同屋企人去佐深圳舅父嘅荔枝園食荔枝~
我好細個果陣起我舅父到都住過好長時間我諗都有兩年∼
今日我又番黎啦∼
去到荔枝園見到好多又紅又大嘅荔枝∼
我第一時爬上棵荔枝樹上摘荔枝食∼
舅父佢哋5洗兩個字就摘到一籮荔枝∼
摘得好快∼
我哋玩到夜晚8:00左右先番反HK∼
羅湖過關果到超多人要打蛇餅∼
成12:00先番到屋企∼
好累牙~但係玩得好開心∼
今朝起身5知點解流下男兒淚∼
除佐十分之5開心我先會哭∼
琴日下午阿入企醫院檢查身體∼
琴晚要留醫∼
今朝起身自己瞓起張床上諗嘢∼
諗諗下5知阿媽會點∼
無幾耐我竟然起度哭∼
阿媽希望你無事啦∼