首先要由我還在英國的時候說起。
1.我online check-in的時候沒好位。
2.我check in的時候我兩個suitcases都冇超重, 但係我個背包超左, 係double超。最多7kg, 我14kg。我個包包入面有一部Acer Aspire 5570Z(Laptop), 一部EeePC 1005ha(netbook), 同兩個Buffalo的 HD-CXTU2 Series的外置hard disk。全部連充電器。不錯不錯。
-------------
在機上面睇左Burlesque。好好睇。d歌又好聽。不錯。
----------------
落機搵唔到媽。想打電話但係電話張sim過左期。所以我用左一個1995年的一元用電話亭。作為一個香港人, 我用哂個一元可以講的五分鐘。
---------------
我俾左我媽攞大suitcase, 我攞細o個個。因為大o個個入面冇咩嘢,而細o個個就full of 書and notes。
人地睇落來就只看到一個不考子。
--------------
2號...做過D咩???
--------------
3號行山影相。因為ART考試我選擇影相, 題目係Similarities and/or Differences.因為係考試, 冇相睇。
-------------
4號要送同接妹。順便影相。因為係考試, 冇相睇。
--------------
昨日我去左舅父度bbq。
-----------
以上
|