今日又係咁樣,好悶呀
我諗我第三年都未讀我以經死左
今日上文書處理,有份習作d字我都唔知咩字,佢d字鬼晝符咁
老師話出到黎做野會見到依d字呀,所以依家要學
唉!!!!!!!!!!
我返到屋企,沖涼,沖涼個時d水,得勁少,一係勁冬,一係勁熱
平時可以整到暖水,今日唔知做咩整唔到,d水放到最大,都係勁少
唉!!!!!!
整到我沖冬水
算啦
依課唔識合我呀,不果我會努力讀落去
唔知明天會點呢?
唔講啦我去睇電視,886