進仔日記
進仔當天發生ga事
chanben2006
暱稱: 進仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007年1月26日
2007年1月25日
2007年1月24日
2007年1月23日
2007年1月22日
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 1920
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


唔差呀 愉快 分類: 未分類

今日我落左地鐵後,見呀紫瑩,我返學咁耐,我第一次返學個時係地鐵見到同學

之後我地好左買食,最好笑就係,我地返去個時,我地過馬路時,有車黎緊,我地又唔知過唔過我,我地企係馬路中間,最後我地都係過左

今日過兩科測驗都ok,只係IT筆試有一唔識,文件處理個U/S唔明咩黎

大部份都ok

好慘呀,4點幾先放學,所以要撘6點呀

搭船個時見到曾家輝,佢講到佢個科好正呀

我問佢玩唔玩詠春呀,佢話要睇時間,我叫佢幫我睇下幾錢,佢話好,星期六左話我知

唉!!!!!

依d咁ga生活重有2年呀,我唔想成日都係默書,考試,測驗,好悶呀

所以我星期六,日要搵節目

雖然星期六有柔道玩,我覺得唔太少啦,所以我枇玩下詠春

哈哈

我想問,我可唔可以升到大學

唔講啦,我去睇電視,886,