今日我落左地鐵後,見呀紫瑩,我返學咁耐,我第一次返學個時係地鐵見到同學
之後我地好左買食,最好笑就係,我地返去個時,我地過馬路時,有車黎緊,我地又唔知過唔過我,我地企係馬路中間,最後我地都係過左
今日過兩科測驗都ok,只係IT筆試有一唔識,文件處理個U/S唔明咩黎
大部份都ok
好慘呀,4點幾先放學,所以要撘6點呀
搭船個時見到曾家輝,佢講到佢個科好正呀
我問佢玩唔玩詠春呀,佢話要睇時間,我叫佢幫我睇下幾錢,佢話好,星期六左話我知
唉!!!!!
依d咁ga生活重有2年呀,我唔想成日都係默書,考試,測驗,好悶呀
所以我星期六,日要搵節目
雖然星期六有柔道玩,我覺得唔太少啦,所以我枇玩下詠春
哈哈
我想問,我可唔可以升到大學

唔講啦,我去睇電視,886,
|