今天都係同平日冇咩分別
今日早上見到c朗同子軒,之後我同子軒送左c朗返學,送完之後我們就返學
講返點解我今日咁開心,因為c朗你講完之後我想通左
如果冇左你,我可能想未想通
我都唔知點多謝你好,多謝你呀c朗送比你
有日我無聊個時影左d相
等船個時影
大家睇下,中環靚d,定長洲靚d???