呢排覺得上堂好悶呀.....冇咩心機咁呀.....成日就諗住果d野......呀...我傻la.....又會
無 la la 諗到佬Po個樣....又諗起佢巧可愛既樣唷!!!!
覺得自己拍拖之後.....我好似覺得自己可以無la la 可以自己笑lo......
仲係會諗到第一次我哋拍拖拖既野.....會自己諗到晒做過既野......我唔知點解冇同佢傾計.....我覺得好唔舒服....我諗我對佢係好認真掛
所以我傻傻地咁......係上緊堂時候....我會無意之中係褲袋拎隻介子出
黎望......又係個銀包拎張貼紙相出黎睇.....我每一日唔睇舒服架!!!!!
唔知道佬Po隻介子返學時會擺係邊度呢???我日日都擺落褲袋度
同埋好期待星期 日同佬Po再行街街...我要今次拖耐d佢隻手唷!!!!!
|