今日係帥生聯誼日 班制歌唱比賽第1 本身話一齊玩人浪~點知得我彈起身~ 個個淆低~7到飛起 之後就玩big ball~囉第2~好好玩 最後盲係大食會~完全唔大食! 勁悶~.~ 都係落去打波算~打打下就比[因]sir叫左上去做拍片既訪問 做做下部機停左冇人知一直做 知到個時都唔算太遲A_A 完左就同D FD玩閃避球玩左1個鐘 之後就練田徑T^T 囉住3.6KG既波向上推~推左500野就單腳跳繩300下(累死) 最後去左卓軒到玩 玩得好開心~ 聽日8點要去到運動場練~累死T^T
今日唔記得帶衫番去練波 全部都係林sir既錯.\/. 星期日晚打電話打到今朝~唔聽 Send sms 唔回 今朝番到去先火 原來佢知我打比佢同sms佢 佢係特登玩我~.~ 最後都係唔夠佢講番左屋企囉衫T^T
介紹首歌 I'm yours http://www.youtube.com/watch?v=irSklXqsXBo&feature=fvw (45秒開始唱)
今日8點起身同fd低去左唱早k 有我,聲仔,迪迪,牶王,lai俊,孫偉,誠志,Rex, 阿誼,May Ling,黃帥父(女仔~.~),開心妹,紫韻(唔係好地班個個) 9點~2點~28蚊有野食有野飯~正 好好玩~唱完就散左 番屋企訓左陣 8點半去打邊爐 事因大豪係美國番左泥@@ 好多野傾~傾到12點先走 成班狼狗一見肥牛就搶 1min清幾碟~好好玩
今日起身就頭痛~.~(12點幾冇事了) 之後2點20分就同紫媛 紫柔睇左睇左吸血新世紀 (好故事~冇咩打鬥~但係唔算悶) 睇到4點幾就同佢地去左mk買野 6點半到送番佢地去mk地鐵站 佢地走左我就同聲去左cheap之堡睇帽 買左一頂成班fd低都用既帽~好正(只係唔同色) 買完就番左屋企去左打波 win左3-4場就關燈 最後就番屋企打信a_a 沖實既一天
今日去左Eddy同Jenny既婚禮~ 玩得好正~比阿翔灌紅酒(好難頂~.~) 好彩都唔係好多~唔算太醉 我正係知有好多人醉左 最後就坐的士走左A_A 重囉走左副扑克走~.~