今日又係得個練字._. 一朝早番去練波遲左~但係一個人都唔見 原本去曬跑山~我跟住去...跑完已累死 之後上中文堂訓著左~但係miss唔知A_A 放學又練田徑~舉左250下10KG野 最後同文西一齊放學~去左買野飲 飲左1.26公升可樂 文西5MIN飲曬~勁屈機 我用左25分鐘先飲曬+上有D想嘔 今日送番曬D CM比你地^^
今日練波~我諗左一個問題 好嚴重(我係隊波到有咩用!!!???) 1)爆低~唔洗講啦~對住d高我小小~唔大隻就入硬佢波(其他另計A_A) 2)射波~一場有5射3中既~.~ 3)傳波~一個字 廢到爆!!!!!!! 4)快攻~睇下同邊D人打 同D大人打我好多@@! 我己發覺我既極限~我諗我冇得再進步(冇得高) 所以我決定改變打法!!! 打完呢個學界我就不停練練練!!! TimTim生日快樂
晚晚一訓覺 老豆老母就嘈住曬 (沖涼,傾電話.睇電視,洗衫,開門開燈,煮野食) 樓下就(嘈交,警車,唱歌) 成日話我上堂冇精神~我真係唔想 9點半訓都冇用 同老豆老母講佢地都話番我(囉n年前既事泥講)吹脹 我真係唔知可以點~.~ 遲下得閒先一次過cm番你地(真係好唔得閒)
今日放學去左田徑 我明明係堆野~就叫我跑 跑到有d想嘔(食唔到飯,飯唔到野~.~) 我發覺原來我都跑得快過好多人A_A 聽朝又要練波~又要PE 1個星期都冇一日唔係運動~累死了 想訓到飽滿係不可能既事了._.
今日開新網誌真係全因心血來潮 聲仔介紹左首歌~好正 李聖傑 - 關於情歌 http://www.youtube.com/watch?v=9snG3ISE7Ak 真係好聽 最緊要留個CM泥~話曬第1次WOW~