------★魚蛋民∫日誌♂


個人資料
chanchoman12
暱稱: ||帥☆魚蛋民β.+
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...  
月 曆
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新日誌
2010-01-24
2010-01-13
2010-01-09
2010-01-06
2010-01-04
日誌分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 723
搜 索
RSS Feed

2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 分類: 未分類

今日又係得個練字._.
一朝早番去練波遲左~但係一個人都唔見
原本去曬跑山~我跟住去...跑完已累死
之後上中文堂訓著左~但係miss唔知A_A
放學又練田徑~舉左250下10KG野
最後同文西一齊放學~去左買野飲
飲左1.26公升可樂
文西5MIN飲曬~勁屈機
我用左25分鐘先飲曬+上有D想嘔
今日送番曬D CM比你地^^




2009 年 12 月 16 日  星期三   微雨


2009-12-16 鬱悶 分類: 未分類

今日練波~我諗左一個問題
好嚴重(我係隊波到有咩用!!!???)
1)爆低~唔洗講啦~對住d高我小小~唔大隻就入硬佢波(其他另計A_A)
2)射波~一場有5射3中既~.~
3)傳波~一個字  廢到爆!!!!!!!
4)快攻~睇下同邊D人打 同D大人打我好多@@!
我己發覺我既極限~我諗我冇得再進步(冇得高)
所以我決定改變打法!!!
打完呢個學界我就不停練練練!!!
TimTim生日快樂




2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


失眠!!! 不滿 分類: 未分類

晚晚一訓覺
老豆老母就嘈住曬
(沖涼,傾電話.睇電視,洗衫,開門開燈,煮野食)
樓下就(嘈交,警車,唱歌)
成日話我上堂冇精神~我真係唔想
9點半訓都冇用
同老豆老母講佢地都話番我(囉n年前既事泥講)吹脹
我真係唔知可以點~.~
遲下得閒先一次過cm番你地(真係好唔得閒)




2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


休息變成我夢想了 疲倦 分類: 未分類

今日放學去左田徑
我明明係堆野~就叫我跑
跑到有d想嘔(食唔到飯,飯唔到野~.~)
我發覺原來我都跑得快過好多人A_A

聽朝又要練波~又要PE
1個星期都冇一日唔係運動~累死了
想訓到飽滿係不可能既事了._.




2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


新開日誌 愉快 分類: 未分類

新開網誌

今日開新網誌真係全因心血來潮
聲仔介紹左首歌~好正
李聖傑 - 關於情歌
http://www.youtube.com/watch?v=9snG3ISE7Ak
真係好聽
最緊要留個CM泥~話曬第1次WOW~



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |