| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 有廖順同WOODY兩個朋友真好 |
今日係屋企呆
之後係市中學完數就去藍地
同呀湘拎返個單車 -.-
廖順不見了! 我同呀湘藍地食野
又係度等.. 呀湘係咁比蚊咬
我得1粒.. 直徑1cm都冇囉粒野
急call woody出黎喔
之後等廖順等到7點30 <-佢飛的haha
拎左單車 先發現呀湘個車壞左
個look 唔知咩事 woody同廖順係度整
2為冇氣 woody飛車回家拎入氣D野
之後原來係爆左囉-0- 推到去鐘屋村
3條友踩1條友推 去到鐘屋村整好左
整完都8點45
我同呀湘就狂爆 其實我本身踩得好慢
但係好驚黑 好想快D返屋企 頂硬上
^0^ 返到屋企9點幾 真係好HIGH
|
| 刊登時間:2007-05-26 01:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
s1u_w1ns0me 於 2007-06-22 04:15 AM 發表:
hal0=)
keke....
m1ss u wa
我都有qooza ga'''
係winwinsome
=)
|
|