| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 呢排係咁訓lor...^(..)^ |
分類: 未分類 |
琴日`補打`
早放
[中文]
默書...90分.
正係錯左2個字炸..就扣左10分-3-
[英文]
測驗lor...仲要聆聽tim wo
聆聽係我最憎既野\./
仲要默書....吾緊要...識晒..
miss話我攞左好高分...呵呵..
超眼訓....死頂...頂吾順..訓左 1分鐘=p
[視藝]
上到去...特別室..
一d可眼訓lor..奇蹟
做完評估表......默書..
合格.....=]呵呵
[數學]
測驗.....超眼訓..
搞到自己吾夠時間做....一定肥佬la
好吾低...問阿sir有冇得補測....
阿sir話補測冇分...頂...\./
1點放學..
全日都係測驗-默書呀...
點溫得晒呀....下星期三 音樂又要考試喇..
下星期四又要測科學wo....唉
你地睇下.....我地2b班幾慘.....
好大壓力lor.....
不過好彩...我冇乜點肥佬.....=]..
|
| 出爐時間:2009-12-12 07:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 93 | »
|