| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 8 日 星期一  |
| 剪左頭髮. |
分類: 未分類 |
07-03-2010.
遲晒大到.
番到school.
9點9.(換埋跳舞3)
之後化左超淡妝.
練左一陣舞.
10點9去到比賽場地.
11點幾到我地比賽.
比完賽.走佬.
之後.......1點幾番左家家.
番到家家.睇睇下電視.系"梳化"訓左zzz
訓到4點到.醒左.諗住走去玩電腦.
一起身.諗住行路.一踏出右腳.
出吾到力.一行就跌.
第一次.行果陣準備出力.就趴左起地下.
第二次.起身.
諗住再試下行多次.
都吾得.仲扭親隻腳tim.
開始行得番.
跟住到夜晚.
去左剪"陰"
剪得ok.
都幾like呢個"陰"
08-03-2010
今日.
番到去.
123堂同埋lunch都過左.
到第4堂.
訓左.
訓到塊臉.有個印.
起身做埋改正.即刻走.
去到下面玩d好好笑既遊戲.
5+2比我地罰好搞笑.哈哈.
笑死我.
我而家發現我地好鬼低能lor.
打到呢度啦.
123 321 1234567 899
唱完歌仔.
到左cm時間.
歡迎光臨.XD
|
| 出爐時間:2010-03-08 07:41 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 93 | »
|