| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| 聽日 |
分類: 未分類 |
聽日.
有2家人黎我地屋企.
食團圓飯.
本來有15個人起我屋企食飯.
我大家姐要番工.
食吾到.SO得14個人.
大家姐真不孝.
聽日就會好多好野食.
不過我都吾狂食.
AS怕肥~~~~肥
又怕食得小野會矮.
唉.
S.O.S>呀
聽日.
邊個.想行花屎CALL我.
我13號走喇.
吾捨你地.
聽日同埋12號最後一次聚會.
以下既人名.係我吾捨得既人.
不分排列:
MAN MAN.APPLE.餅餅.臭旦.
帶子.萱.5+2.玉美.出面D朋友.
阿翔.阿曹.波波.7亮.婷婷.香蕉.
欣欣.雪麗妹.珊.娃.琳琳.F.1某D人
細美.小蕉.肥肥.C班果班成日叫我大口X果班.....好多好多
有D可能冇打到.敬請原諒.
係學校.
玩SD SMS.
小息果陣.
岑子民同吾知邊個走左埋黎.
偷睇我SD SMS.
好彩我反應快.
岩岩好收埋電話落袋袋到.
不過我都比佢嚇到.
頂佢個肺-3-
佢地起笑笑.
好好笑咩.
到左中文堂.
笑死我.
默完書.
要等班主任黎.
同我地一齊大掃除呀MA.
等等下.
鄧柏X無啦啦.
攞左佢隔黎果個人個眼鏡.
佢帶左落去.
勁似傻仔.
仲要望過黎.
我見到個眼鏡係歪呀.
佢帶到好似傻仔..
果陣勁好笑.
KAKAKAK...HAHAHAH
仲好笑既係.
佢以為豬TAM黎緊.
即刻收埋部電話.
點行到埋果個吾係豬TAM.
係一個好矮既MISS.
笑死.
大掃除完左就放左學lu.1點放.
2月14日.梁國煒.
生日快樂.
吾該cm
|
| 出爐時間:2010-02-11 12:52 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 93 | »
|