我只為您一個人煩惱!`
chanhowan321
暱稱: 大口仔仔仔仔仔....XD
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hey,,
病:'(
OHOHOH.....
!@#$^$& (*)()(^$%^#$...
我番左黎LA..
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 667
今日人氣: 5
累積人氣: 2829
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


爽. 分類: 未分類

今曰11點幾起左身...

落床...去玩COMPUTER

玩玩下..覺得BORING.

就去左睇電視啦.

睇睇下.

媽打黎..叫'浪3'.

咁我米去lor.

'浪完3'.我又去左.play  computer啦.

玩玩下.媽又打黎.

佢話等陣3點叫我同阿妹搵佢地食野.

我就諗.好麻煩lor.

又要整呢樣果樣.

洗埋個令頭.

同阿妹搵佢地.

食野.食完.走.

同阿妹閃左去睇電話.

睇左.轉台.轉'人仔''''呀.;)

聽日買電話果時轉.

聽日見家長la.

我只知我自己考到全班3.

但吾知自己考到全級第幾.

好緊張聽日公佈自己全級第幾.

一定吾可以過100.

嗯.加油呀.-.-

幫緊自己打氣緊.

聽日見完家長buy 電話.

2.30見.快d到聽日啦.

星期一補假.

遲d身體檢查.

可能要做手術.

好驚.好驚.

好驚自己真係有事.

留cm ;)

出爐時間:2010-02-06 09:09 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]