今日琅返長跑,所以我就好鬼早就起左身喇,尋日好晚自訓呀,搞到今日好鬼死眼訓呀,今日有一個新筆袋係一個nike黎嫁,我咁多日都無做過功課呀,緊住今日要上pe堂呀,搞到無咩時間做呀,上下午d堂就係咁做啦,緊住許鳳玲佢又話唔得wo,又要再做過,緊住又頂TEST BCA WO,咁簡單就唔好TEST啦,緊住就上左兩堂生物,聽左一陣書,訓左一陣覺呀緊住就放學喇,我就去左打BIRDS呀,緊住就慘輸20呀,緊住就同丫美食左M記啦,緊住就返屋企訓左一陣覺呀,我就起身做功課呀,緊住就睇電視呀