中文今次真係仆左..
得28分ar
明明成語個part係識做 但因為做卷個時太hea 全部空哂~_~
IS又係好差 救命...
上堂訓得多 搞到宜家愈尼愈宜訓著
扒係到2,3分鐘就訓著左
好想逃避現實ar~_~ 好想好似d青蛙甘 一冬眠醒番就一百年
或者同自己班fd一齊住係一個與世隔絕既島仔上面 無憂無慮 唔洗見到d大人
一年四季都係夏天 自給自足 做咩都得 日日游水 日日打波.....
尼d就係上堂所發既白日夢~_~