今日心情唔太好 可能因為星期日唔夠訓v_v亦有可能因為天色死氣沉沉~_~
一朝早起身 第一眼就望到個灰色既天 想唔懶床都幾難~_~
上堂唔係訓就hea 都係因為冇左個太陽~_~
放學又係hea 咩咩是一個很好的聆聽者
幾乎全程都係我係到亂up
捱買尼2日 戰爭就暫時擱置....
真係好想快d夏天@@ 有陽光個人都零舍精神@@