呢排受人唆擺睇求婚中作戰,,,,
開始以為好無聊,點知睇睇下就上癮
睇到唔想訓,,頂
仲搞痴哂線@@
今日成日形住係高中既最後一日....如果唔送第2粒樓就會有遺憾,,真係痴9線左@@
可能琴晚睇得太入神的關係
講番今日,,
差唔多全日都同文西,alice,sharon玩國王遊戲 好好笑xd
話說英文堂玩緊果時,突然之間好想整估alice 可能跟得多文西
唔知點解係最後一日會想玩得癲d@@ 所以狂玩alice and sharon xd
平時都冇甘癲 希望你地唔好介意la xd
我覺得我宜家對住女仔大膽左n多-v-
放學我地班友唸住同嬸嬸影番張相 竟然比佢拒絕-v- 哼
睇你拖地果時點死 xd 潤生真的超大膽 xd
愈尼愈鍾意我宜家坐緊個位,,,超唔想轉位
發覺同佢地幾個勁多野傾,勁多野玩=p
細路突然發燒,唔洗去嫲嫲到~爽! 繼續煲=p
|