wa原來我都好多日冇打,,可能宜家d日子過得好充實,唔洗揾qooza發洩*v*
宜家勁中意馬sir@@ 不過始終都係要等佢教得深入,先知佢既立場
希望佢唔係親美支持台獨果d la~ 雖然我都唔係甘主觀
發覺宜家番學有番動力@@ 8點4前,小息,放lunch,放學都走左去同gc,mark子,harry打 爽死*v*
then,仲差唔多日日都有ih 正死,馬sir話仲有片睇*v*