太可惡了 又一次食爆谷食到肚痛,但係呢種肚痛好特別,剩係個肚痛,又冇咩其他感覺-,-
差唔多一星期前同rocky佢地睇戲果時食爆谷已經痛左一次,,今日又尼
13蚊買左個細爆谷,,,但係就由4點痛到7點幾
搞到要趴係床到溫IH先唔痛...