今日真係正到爆,,,,原本唸住對盧幹庭(學界全元朗第1)會比佢地大炒.
點知今年佢地班f.2廢到咩甘.....
總共有5局..
第1局,佢地少勝幾分
第2局我地win
之後佢地局局都係少勝- -''廢死了
我今日開波開得好靚(比起練波)only out兩球
唸起暑假果時比盧幹庭f.2大炒25:3
今次真係對佢地大打折扣
下個星期3就係聖誕個個唔知咩,,,點算我地宜家only練左聖誕歌=] 仲要係未排位......