呢幾日狂練舞.....
我發覺我要dance果段smooth criminal係超高難度的- -
比起我之前dance billie jean難10倍有多,,,速度快n倍= =
超複雜,,,,,,
不過好有成功感,,勁正
用慢鏡睇都係好快- -''
搞到睇左3,4個鐘先明
要跳7:00-7:17
睇就好正,做就好難.....