今日調位...
唔錯唔錯同sharon wan坐...有好多野傾
英文堂
依舊比mrs wong 叫-_- 依舊錯哂d grammer-,-'' 唉...真係要sharon同我補下d英文
上中文...狂串個死人jenson,睇佢仲有冇得揸我kaka
食完飯發生左一件好令人悲憤既事-,-
成班人圍我-,-好彩我有本李小龍拳譜護身,打死個卓文軒-,-
HE堂原本好正..我羅個洗潔精噴到超多泡泡向周圍
點知比個miss睇到-,-好似減左我d平時分T0T
我發覺我壞左好多,成日唸著佢搞到上堂好唔專心ar= =
由明天開始我要乖番d,唔好比人罵,少d傾計,,,,甘先係一個良好學生=]
|