呢幾日,我漸漸發覺我好似鍾意左一個我唔係幾應該鍾意既人....
用方程式,設佢係y
y係一個心地善良and唔罵人既女仔,而且樣子都好好
佢性格好,so佢有好多朋友,而我同佢都幾fd..
但係我都唔知點解會鍾意佢,唔係,應該對佢有好感.
唉我癲左-,-我根本唔應該有d甘既感覺= =
宜家個腦好亂呀~~