勁開心呀今日~
超開心呀今日~
果種feel好好的~打冷震@@
聽日bring頂帽番school玩.....
放學買左本軍事防衛評論..
$35 -3-
超好睇,,,,講左好多中國既軍備
唸左幾個問題......
如果美軍打伊朗..伊朗可擋美軍幾多個月?
其實伊朗國土比伊拉克大三四倍..軍力人數加後備軍都有百萬..有基洛潛艇及蠶式反艦導彈
山多而且天然地勢...宗教力量哈梅內伊也得人支持...usa難輕勝之!
伊拉克雖捱打了數月就敗北...但山多而且天然地勢可令美軍坦克及重裝甲部隊失去優點!
我覺得伊朗會變左第2個愈南-3-
就放長雙眼睇下美國佬點用機械化部隊,重型轟炸機打一d呢向山谷既地鼠...
伊朗d游擊隊拎住把ak都搞到d美軍損手爛腳haha......
我覺我好似唔係打緊qooza-,-
算-,-....其實我仲想打,,
可惜宜家國與國之間都玩搞亂檔同貿易手段,,,,,打仗冇可能
一打,我唸香港會變核廢墟- -
|