係琴晚,我終於明白掛住一個人有咩感覺
話說我琴晚12:30上床訓,,,,
首先,好似平常甘聽歌(正常我聽5min就訓左)點知聽左1h到無咩感覺
果時已經1點幾,甘我就訓左係到唸野(控制唔到的-,-)
唸下唸下...
轉下轉下...
碌下碌下...
旭下旭下...
Then....
又重複..
唸下唸下...
點知搞下搞下已經3:45...救命~~
甘我又再起身溫中史,,,估都估唔到係呢個狀態溫書超強
好啦溫完當然好有成功感啦~~所以我就去訓.果時已經5點幾.
但係真係意想不到一攤落床,,,個人又超精神甘唸下唸下(又係完全控制唔到..)
又搞到7點...
終於訓到,,,點知9點幾醒左-,-係超精神lo救命~~
|