一朝早7點半起身,哈哈
今次仲唔到我叫醒你個衰豬牙拿,呵呵XD
點知=..=見到個電7點半...
就諗...傻嫁,,邊個粉腸教咁早牙-0-"阻住我訓教..
到搭8先記得起身叫老婆,哈哈XD
點知你起左身LU-0-...魚...
老婆,岩岩過左第二日=]我地既第105日啦^^
你實唔記得啦你個無良心牙...唉
全日都掛住你,,,掛住你既樣...你既徵笑,你既衰野-0-"伸利好Q哇=]
仲有扮嬲既傻瓜樣.成日整到我...既甜美聲音xD.都好深印係我腦海啊..
好想你啊,陳慧娟...
唔知幾時先有得再見同埋仲有好耐先可以...牙...唉..
返工比人話我淫邪囉今日=.=
肯定又係個死人JOHN講我壞話爆我大鍋=-="
清純既KINKIN型像無曬啦-0-"
哈哈
淫娟,哈哈XD我就愛你淫XD白痴的...每天都在想你.無秒都在愛你
永久不変の愛=]
|