今朝塊左整身份證,,,晏就..勁低b囉,早成粒鐘返工..
好彩有你炸老婆=]卡卡,
錫曬你啊..
呵呵,返工好累...唔知點解呢可,哈哈
琴日去左老婆唔舒服早退返屋企,咁我就去陪下你啦XD哇,
唉,點解有其他人既呢...
兩個人就好LU ,哈哈
衰婆牙,.,,,,一去你屋企,就見到你張床有第張相囉...反而唔見有我囉...爆唔開心...好灰,,,
唉,....衰人!!!!
後尾食完飯溫書,好蠢牙你-0-"
講極都唔明既,蠢蠢蠢牙你!呵
好彩你有個又有愛心又有耐性脾氣又好又愛你既老公教你姐,
唔係既話第二個實比你激死嫁,哈哈..
之後...呵呵....愉快,,,
你曳曳啦老婆xD
累.
之後打麻雀...好彩最後有WIN姐,勁勁牙我,哈哈
你負碌食到囉,激死.\/.....
哼..
最後食完飯同老婆落街買野,食糖水,有魚魚餅餅牙,呵
我要奶皇的啊XD
紅豆沙的給你吧XD嘔..
唉,,,D人食刨冰囉,,,激死...
黎M就咪食啦屎忽鬼....哼,,,又要人擔心,....!!!!!!哼
老婆仔牙=]我好愛你啊,快D18啊你
|