老婆牙..
今日又發你脾氣好對唔住牙..
唉,,,
返呢份工都一D都唔開心..
日日都要大汁位..
又無岩傾既人..
最憎D特價場..煩煩煩..
而家好想即刻就唔做LU,
但又未見到工,唉...
老婆,呢排我好燥呢..
我真係唔想激你嫁,
本黎成日都有野想講,
想分享下返工既事,
但都無心情話你知,
因為我呢排都唔想講野哦,
只想同你傾下,,
但都係無咩心情陪我咁既-3-"
我好想你比多D意見我
多D同我分享..
呵..
我知女仔有私人事的,
但兩公婆MA,,,怕咩啵/3\
好想我地好似之前咁一宜好好,
你又成日肯同我講下衰野傾下心事呢,HAHA
唔想再一開口就嘈...
我`受夠了....
好辛苦/.\
有時返工真係無乭能準時放的啊..
我真係每次都盡曬力做到最好最快陪你牙/3\
今日好想快D見你,,,
做到隻狗狗咁..
但你唔信我..
又係9點9..
如果真係10點半打後我會唔洗你黎嫁,,,豬..
比你激死,,,因而講左好多次好抆了,點知你都係唔信,,,
所以又發你脾氣,,
我真係覺得自己心情越黎越差異
個人越黎越燥...
對唔住牙,
我都想開開心心對你/3\嫁,BB
體諒下我牙=D好無哇..
男人係要面..
但對住愛人,,還要面子.?
咁仲嘈多D..
咁點錫老婆啵...
傻瓜..
老婆,我好害怕你會討厭我了,,避我啊,,
不要不要.
我只要你一個也,你可以應承我不會不要我嗎^.^?
脾氣一齊改,唔好成日發對方脾氣好無,...?
我有時真係好驚你,,
問你野你好抆的,但朋友叫你,,
你會好開心咁答,,
但我,,,就唔講....厭我八卦煩..
因而我最近好亂...
好想知道你多D野,,因而成日嘈,
少左了解你啊,老婆BABY也,,,
=]
我真的愛你呢,,
我會盡量大方,,嫁啦,,,
唔會再咁小器啦,,
不過有D真係忍唔到嫁-3-"衰婆,,
10CM10CM10CM啊=D記住啵,HAHA
|