幸福中的建b~
我愛老婆一生一世>3<
建 2oVe 娟 =]老婆我愛你哇"""
chankin1217
暱稱: 建~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近排陪你少左,對唔住牙...
點解會咁
我幸福?其實我一D都唔...
又病了..
唉..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


對不起~ 分類: 未分類

 老婆牙..

今日又發你脾氣好對唔住牙..

唉,,,

返呢份工都一D都唔開心..

日日都要大汁位..

又無岩傾既人..

最憎D特價場..煩煩煩..

而家好想即刻就唔做LU,

但又未見到工,唉...

老婆,呢排我好燥呢..

我真係唔想激你嫁,

本黎成日都有野想講,

想分享下返工既事,

但都無心情話你知,

因為我呢排都唔想講野哦,

只想同你傾下,,

但都係無咩心情陪我咁既-3-"

我好想你比多D意見我

多D同我分享..

呵..

我知女仔有私人事的,

但兩公婆MA,,,怕咩啵/3\

好想我地好似之前咁一宜好好,

你又成日肯同我講下衰野傾下心事呢,HAHA

唔想再一開口就嘈...

我`受夠了....

好辛苦/.\

有時返工真係無乭能準時放的啊..

我真係每次都盡曬力做到最好最快陪你牙/3\

今日好想快D見你,,,

做到隻狗狗咁..

但你唔信我..

又係9點9..

如果真係10點半打後我會唔洗你黎嫁,,,豬..

比你激死,,,因而講左好多次好抆了,點知你都係唔信,,,

所以又發你脾氣,,

我真係覺得自己心情越黎越差異

個人越黎越燥...

對唔住牙,

我都想開開心心對你/3\嫁,BB

體諒下我牙=D好無哇..

男人係要面..

但對住愛人,,還要面子.?

咁仲嘈多D..

咁點錫老婆啵...

傻瓜..

老婆,我好害怕你會討厭我了,,避我啊,,

不要不要.

我只要你一個也,你可以應承我不會不要我嗎^.^?

脾氣一齊改,唔好成日發對方脾氣好無,...?

我有時真係好驚你,,

問你野你好抆的,但朋友叫你,,

你會好開心咁答,,

但我,,,就唔講....厭我八卦煩..

因而我最近好亂...

好想知道你多D野,,因而成日嘈,

少左了解你啊,老婆BABY也,,,

=]

我真的愛你呢,,

我會盡量大方,,嫁啦,,,

唔會再咁小器啦,,

不過有D真係忍唔到嫁-3-"衰婆,,

10CM10CM10CM啊=D記住啵,HAHA