今日老婆又一早打比我叫我起身呢,幸福小小建b呢∼
呵呵呵∼
之後佢返學老公再訓過xd
之後悶也,。。。
錯過左老婆個電話。。
返工之後。。
今日有個新女仔黎牙,,正xd
哈,正常人牙∼
呵呵呵
好掛住我個bb娟娟牙∼
返工。。。等牙等。。
老婆放LUCH了。。呠。。。
好想聽你把聲添T.T
個丫陳鴻健仲未返。。。
個個都食曬野就係唔比我食住囉,激死。。。
話唔夠人。。等兩個客你話唔夠人,無野下話。。
之後買m記-0-
老婆陪唔到我>3<
老公唔制牙∼
一買完返去之後個陳鴻健就返黎= =
無得出去食啦。。唉。。。
老婆∼
我等緊你既愛心飯盒嫁-0-"
唔2會唔會又有呢=D
好想食你既手勢牙∼呵呵
幫老婆評下分啦∼0分∼XD
重做吧∼XD
之後老婆放學去左整野食=]
無我份既。。。
魚。。。老婆牙-3-老公好想食也∼
每次食你煮既野我都好快樂的,下次整多D也,唔係邊夠我食啵=]
哈,,,有次返工飛鞋去偷懶去廁所∼
點知--:
有個丫伯係廁所邊痾屎邊係度呻吟=0=
聽到我同其他人都係度笑,。。
係勁大聲咁,,,牙∼
之後就有水聲出黎LU-0-"
痴線的= =?
之後個SUKI又唔做野又話咩痛咩痛- -
乞人憎。。
唔做野新人都第一次見咁乞人憎。。
之後調左我去09細果間丫,豬(你知話緊邊個既)XD
之後好快返貨上完就放LU:
哈,返貨果時同D搬貨佬研究邊間有令女,哈哈
老婆唔好打我哇-0-"
抆耳仔中-0-"痛痛痛。。。
快D錫我啦>3<
之後放工同老婆傾左陣佢隻豬又累得滯訓LU∼
好掛你啊。。
比你激死牙。。
唔好要我咁擔心你好嗎。。
傻妹:[
之後上網。同佢表姐傾,同買CON既人傾。。
仲有邊個係係比利∼!!!!!
好嬲牙。。聽日你就知屎-0-"
等住PATPAT開花。\。/。!!哼哼哼!
成日同佢傾仲要約你添。。
陳慧娟我嫁︿︿
毛毛都唔比你牙-3-霸住你牙衰婆=D
訓LU∼肚仔餓,吃飯飯先=]
|