幸福中的建b~
我愛老婆一生一世>3<
建 2oVe 娟 =]老婆我愛你哇"""
chankin1217
暱稱: 建~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近排陪你少左,對唔住牙...
點解會咁
我幸福?其實我一D都唔...
又病了..
唉..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


可怕的女大食王=口=" 分類: 未分類

 5月17日~

琴晚無咩訓呢,因為激嬲你了-3-?

又闖禍了-0-"

一早去幫老婆去大埔買CON,

點知遲左到-0-"

CALL個賣家落黎,,

OK爽快啵!

老婆掛住睇戲囉,,咁都唔理老公,

無得原諒牙.\./.

之後諗住鬼鬼祟祟咁去搵老婆係佢門口先打比佢比個驚喜佢啦=D

點知一上車佢就打黎問我係邊- -"

平時又唔見你咁緊張=.="

可惡...無得玩啦,,呠..

之後去到接老婆,同老婆~

去左食飯飯,呵呵呵!

大家估下我老婆今日食左幾多樣野呢XD?

原黎佢係屋企已經食左面囉-0-"(第一樣野啦)

又話要豬扒飯-0-食咁多就變豬扒啦你XD

之後食左我個粟米雞粒飯,(第2樣野)

仲有佢本身個豬扒飯D豬扒-0-"(當第3樣野啦)

之後買左2粒珍保珠∼吃。。(兩粒當你一樣幾好人牙XD,第4樣)

食完之後我地去行街街睇野,

睇袋袋,呵呵呵

之後等佢D FD晏就去玩=  =唔知玩咩,

同我講半個鐘,咁去啦T.T

阻住我二人世界,,哼!

無聊去左食啊波蘿既乳酪啦=]

士多啤啤梨同埋桃呢,呵呵(第5樣啦)

食完行多陣去左甚麼王國度玩射籃球-0-

老婆你好屎啊-0-"

笑死我。

仲有玩果個低B野=0=

兩個波波掉公仔面既野。。

哈,我做左D狗野。。

用手指篤個計數板,哈哈,

真係得嫁啵=。=

點知比老婆唔滿意我低B多手,

一個流星鎚打我個頭。。。哼,。,

打面唔好打頭髮位MA-0-"

無頭髮啦衰婆。\/。

都唔知你咁頭髮做咩,哼!!

比啲我咪好!!

仲有玩保鈴球,哈哈=D

大貪得滯。。

想拎1萬分,點知一次都拎唔到,

輸左比你囉=  ="

輸比其他人唔緊要啦。。。

輸比個咁屎既- -真無面。。呠。

之後去左8號花園搵佢D FD。

悶死我。。

之後出返去行,

又返黎。。點知話半個鐘等到2個鐘,火都黎MA。

有D野真係唔鍾意。。

對不起,,,老婆=D

發你脾氣又令你哭了>3<

心痛。

見到途人真係=  ="嘔。撞衫疑雲?

為左氹老婆-0-"

荷包仔扁了,,慘慘

哈哈,老婆自暴食症開始了-0-"

首先既亡魂就係士多啤啤梨小刨冰∼(第6樣啦)

之後老公想食炸雞脾,,

老婆唔比食。

咁岩行過又要埋香蕉加CREAM薄餅(第7樣)

之後又去埋專門店買左兩個批。。=  ="(奶黃批同埋磨菇肉醬扭扭粉批第8,9樣了)

見到佢食到=0=個樣。。。

成個傻婆好耐無得食咁,

但又傻奸奸嫁啵=]

你開心就好了=D傻婆∼

之後去我屋屋睇戲,惡作劇2吻呢∼

又有食野嫁佢。

一包蝦條牙-0-":

仲要玩睇下佢個口一次放到幾多條蝦條添。。。 

有成16條咁多。。第十樣嫁啦)

點知唔係食嫁囉,,嘔返出黎。。叫人點食啵。。

核突婆牙@@

之後。。

出去買煩,

袋袋, 你老公雖然煩,

但關心你MA。

HAHA=]

實好開心姐,傻瓜,

之後睇戲LU=]柴犬。。

好悶牙。。

不過個個人都有喊。。

悶到喊。。

全場打喊怒聲,XD

我老婆最多添XD

大膽到同我睇戲訓教,,,真係作死-0-"

打你屁屁牙拿!。\/。

之後去食野LU,

肚仔餓啊。

去左GOGO食一個多寶批

一個肉醬意

1個粟米意

(11,12,13樣啦)

幾死怖牙=  ="唉。。

之後送老婆返家家LU=]