| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 可怕的女大食王=口=" |
分類: 未分類 |
5月17日~
琴晚無咩訓呢,因為激嬲你了-3-?
又闖禍了-0-"
一早去幫老婆去大埔買CON,
點知遲左到-0-"
CALL個賣家落黎,,
OK爽快啵!
老婆掛住睇戲囉,,咁都唔理老公,
無得原諒牙.\./.
之後諗住鬼鬼祟祟咁去搵老婆係佢門口先打比佢比個驚喜佢啦=D
點知一上車佢就打黎問我係邊- -"
平時又唔見你咁緊張=.="
可惡...無得玩啦,,呠..
之後去到接老婆,同老婆~
去左食飯飯,呵呵呵!
大家估下我老婆今日食左幾多樣野呢XD?
原黎佢係屋企已經食左面囉-0-"(第一樣野啦)
又話要豬扒飯-0-食咁多就變豬扒啦你XD
之後食左我個粟米雞粒飯,(第2樣野)
仲有佢本身個豬扒飯D豬扒-0-"(當第3樣野啦)
之後買左2粒珍保珠∼吃。。(兩粒當你一樣幾好人牙XD,第4樣)
食完之後我地去行街街睇野,
睇袋袋,呵呵呵
之後等佢D FD晏就去玩= =唔知玩咩,
同我講半個鐘,咁去啦T.T
阻住我二人世界,,哼!
無聊去左食啊波蘿既乳酪啦=]
士多啤啤梨同埋桃呢,呵呵(第5樣啦)
食完行多陣去左甚麼王國度玩射籃球-0-
老婆你好屎啊-0-"
笑死我。
仲有玩果個低B野=0=
兩個波波掉公仔面既野。。
哈,我做左D狗野。。
用手指篤個計數板,哈哈,
真係得嫁啵=。=
點知比老婆唔滿意我低B多手,
一個流星鎚打我個頭。。。哼,。,
打面唔好打頭髮位MA-0-"
無頭髮啦衰婆。\/。
都唔知你咁頭髮做咩,哼!!
比啲我咪好!!
仲有玩保鈴球,哈哈=D
大貪得滯。。
想拎1萬分,點知一次都拎唔到,
輸左比你囉= ="
輸比其他人唔緊要啦。。。
輸比個咁屎既- -真無面。。呠。
之後去左8號花園搵佢D FD。
悶死我。。
之後出返去行,
又返黎。。點知話半個鐘等到2個鐘,火都黎MA。
有D野真係唔鍾意。。
對不起,,,老婆=D
發你脾氣又令你哭了>3<
心痛。
見到途人真係= ="嘔。撞衫疑雲?
為左氹老婆-0-"
荷包仔扁了,,慘慘
哈哈,老婆自暴食症開始了-0-"
首先既亡魂就係士多啤啤梨小刨冰∼(第6樣啦)
之後老公想食炸雞脾,,
老婆唔比食。
咁岩行過又要埋香蕉加CREAM薄餅(第7樣)
之後又去埋專門店買左兩個批。。= ="(奶黃批同埋磨菇肉醬扭扭粉批第8,9樣了)
見到佢食到=0=個樣。。。
成個傻婆好耐無得食咁,
但又傻奸奸嫁啵=]
你開心就好了=D傻婆∼
之後去我屋屋睇戲,惡作劇2吻呢∼
又有食野嫁佢。
一包蝦條牙-0-":
仲要玩睇下佢個口一次放到幾多條蝦條添。。。
有成16條咁多。。第十樣嫁啦)
點知唔係食嫁囉,,嘔返出黎。。叫人點食啵。。
核突婆牙@@
之後。。
出去買煩,
袋袋, 你老公雖然煩,
但關心你MA。
HAHA=]
實好開心姐,傻瓜,
之後睇戲LU=]柴犬。。
好悶牙。。
不過個個人都有喊。。
悶到喊。。
全場打喊怒聲,XD
我老婆最多添XD
大膽到同我睇戲訓教,,,真係作死-0-"
打你屁屁牙拿!。\/。
之後去食野LU,
肚仔餓啊。
去左GOGO食一個多寶批
一個肉醬意
1個粟米意
(11,12,13樣啦)
幾死怖牙= ="唉。。
之後送老婆返家家LU=]
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 57 | »
|