| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 237日~ |
分類: 未分類 |
五月 19日(236日)
今日一朝打比老婆哇,豬牙你隻=D
成日返工好悶,,
聽唔到你把聲個人都總係會好抆..
返工又有癲婆係度搞事,4十幾歲係拎D丫婆鞋係咁問人邊隻令
答佢又話第隻令,
又問邊隻後生D.
又講自己幾歲點點點..
煩.
都唔想知.
只想你啊,老婆娟娟B~
仲要問足勁耐.
又要問邊隻著得佢後生.
係咪真嫁.
又話唔令又鍾意- -煩到嘔..
又肥又豬囉= =
搞完我上枱比錢又煩左半個鐘先走人..加埋2個鐘!!
好抆牙.
返工悶..
好掛你.
總係唔得閒的呢.
好想你關心我.多D.
總係同人玩..冷落我呢>3<
好凍牙,,
可以比D溫暖我嗎=]?
放工又激嬲老婆.對唔住..真係好唔鍾意..
他們.
同某D對話.
但唔洗擔心,老公不會放棄你
愛你一生一世嘛=]
傻瓜..=D\
又令你喊了.心痛,,
又是我錯了.
但找真的好想你可以關心我,,重視我,氹下我.
時間久了,
越黎越少了/.\
老婆你知道嗎?
我好寂寞牙..
每人也想有人氹有人愛錫的.
不讖男女.
你知道嗎.?
我真的好想你=]
兩老公不會沒有這些的..
愛是要表達出來=]
不然我不會知道的..
也不會感受得到..
老婆=]I LOVE YOU~BABY~
呵呵呵
有野想發洩我比你話啦-3-不過講左咩事先啵=]
好無牙=]BABY~
食完飯啦~
唔知你隻豬你訓教有冇流口水呢,HAHA=D
咁鬼懶訓牙你,
一定有啦XD
你訓個樣真係好得意牙^.^
錫曬你牙老婆=]
PS"老婆=陳慧娟老婆仔你牙=]
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 57 | »
|