今日7點半叫老婆起身哇=D
老婆你訓醒把聲好似一隻豬牙XD哈哈
之後訓返,
老婆出門口再傾牙傾~
HAPPY~
再訓返唔記得起身..
好彩有老婆姐,哈哈
其他人唔恨得咁多嫁啦XD
個衰婆係就係遲左D先叫我- -"
而且遲大到添= ="
好過無啦XD
老婆,
將我係惡夢入面救出黎既英雄牙-0-"
哈哈
返到公司11點了- -遲左大半個鐘.
算啦.
天氣唔係好,
好陰暗/
但我心情好!!
哈哈
因而有你=]
和好如初了.,
世界又有返色彩了XD
好低B啊?
去銀行牙,老婆又唔得閒.
返工同MEKO傾計~
她真係要離開了,
捨不得的好朋友~
PS:MEKO係一個無咩架子既女仔,好NICE的~
佢見左工~了
見左咩野~必瘦站囉..
唔知做咩嫁呢~
今日返工老婆都唔得閒~
有好多野想做,儲錢,箍牙~去李采玲營養焗油包生髮屋,買電單車~
仲有儲錢娶老婆你牙=D
開心無呢,娟娟BABY?^^
MEKO同我爭出去食飯囉.
因而佢想打比佢8仔(姐係男朋友)
而家就當然陪我老婆.
佢男朋友友姐嘛,邊有得同我向老婆報告重要啵=]
WIN左~
可以LUNCH LU,老婆老婆,
好想同你傾傾傾傾傾牙~
但你-3-又唔食野又鍾意玩,激死人啦!!>
你咁胃食,點可以餓親嫁.\/.
想擔心死人咩-3-/
食完無耐比人叫我去一田返..
因而JANET病了,要去睇醫生
PS:JANET係我上司~
返去了..悶..
今日時間過得真係好慢呢.
總是盼望老婆的信息哇.
又返貨,,,煩,,
食左野先算,,
買野時又同老婆談談情說說愛牙~
因而今日520嘛~
氹下你啦~,無下次嫁啦XD
好想要牙呢?XD
返到倉點知老婆唔應我..
後尾先知原黎訓左囉- -
會唔會太快牙,豬.!!!.{OO}.
之後上貨了..
KOEY係出面係咁講鬼故囉..
整到人都寒嘛出去話鬼佢地,,激死..
好驚也-0-個倉好恐怖哇,成日覺得後面有人咁既- -'
之後盡快汁完放工打比老婆LU=]
傾牙~
好想老婆你
好想了解你多D哇~
手燬察了,膏膏承諾還有用MA=]?
好想受傷令你擔心關心我呢,HAHA XD
實比你話我白痴姐
我就係咁嫁啦,
愛一個人好易令自己傻傻的-0-"
愛是麻木嘛~
食完飯飯啦=]教教豬LU
老婆牙,我愛你牙!!
好愛好愛,永遠只愛你一個牙~
唔會只係520呢日先係愛你,,
而家日日,以後既日子都要你開開心心牙=]老婆豬.~
>3<錫曬你牙,老婆仔陳慧娟娟BB~
攬住你教教豬先^.^
唔知你鍾唔鍾意個袋呢,=DHAHA
|