幸福中的建b~
我愛老婆一生一世>3<
建 2oVe 娟 =]老婆我愛你哇"""
chankin1217
暱稱: 建~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近排陪你少左,對唔住牙...
點解會咁
我幸福?其實我一D都唔...
又病了..
唉..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


不安.? 不安 分類: 未分類

 今日一朝老婆又叫我起身..

幸福吧=]

返學sms.

我返工好悶.

無咩客.

成日都無咩心機,

今日傑傑係生日.哇佢話

老婆要陪佢地過.

點解要係佢呢..

唔開心.

食飯時,老婆去玩了...好悶好寂寞,

又唔記得帶鎖匙牙。

要坐樓梯了。

好慘,突然覺得自己好似好孤獨咁。呢排成日個人禿曬,

無曬心.機

因為你.

老婆放學之後出去了.

食飯又陪不到我了.

我說話少了,

不想再說,同事朋友都說我笑容不見了。

只有見到你時心情會好過一點。,

夜晚老婆接收工牙=]

好開心牙=D

終於等到了.

幸福要珍惜=]

我唔會再埋怨

是我不好把我的幸福趕走的。

唔知我會唔會仲有呢個機會呢老婆=]

今日同事食壽司我諗返起以前一D野唔多開心.

想知打比我問啦.

食糖水.之後送老婆返家

時間好快啊.

又令老婆黑面了.

老婆牙,其實你而家對我同岩岩一齊時變了很多.

小小事會發脾氣,

以前氹你會好開心=]

而家嫌我煩了嗎=[?

傾傾傾完電電..

上網,,

你FD 叫你.

不開心.

原來有那麼多男孩子會關心你.

八卦你的事

那麼我呢?

沒時間溝通了。

老婆我心情差有時發你脾氣對不起。

我真的不想的。

辛苦。

玩可以啊。?

但可以多抽時間陪我嗎?

心痛多了,

感情會變淡。

很多事我也失去了,不想連你也失去‵。

我重要嗎?