| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
不安.?  |
分類: 未分類 |
今日一朝老婆又叫我起身..
幸福吧=]
返學sms.
我返工好悶.
無咩客.
成日都無咩心機,
今日傑傑係生日.哇佢話
老婆要陪佢地過.
點解要係佢呢..
唔開心.
食飯時,老婆去玩了...好悶好寂寞,
又唔記得帶鎖匙牙。
要坐樓梯了。
好慘,突然覺得自己好似好孤獨咁。呢排成日個人禿曬,
無曬心.機
因為你.
老婆放學之後出去了.
食飯又陪不到我了.
我說話少了,
不想再說,同事朋友都說我笑容不見了。
只有見到你時心情會好過一點。,
夜晚老婆接收工牙=]
好開心牙=D
終於等到了.
幸福要珍惜=]
我唔會再埋怨
是我不好把我的幸福趕走的。
唔知我會唔會仲有呢個機會呢老婆=]
今日同事食壽司我諗返起以前一D野唔多開心.
想知打比我問啦.
食糖水.之後送老婆返家
時間好快啊.
又令老婆黑面了.
老婆牙,其實你而家對我同岩岩一齊時變了很多.
小小事會發脾氣,
以前氹你會好開心=]
而家嫌我煩了嗎=[?
傾傾傾完電電..
上網,,
你FD 叫你.
不開心.
原來有那麼多男孩子會關心你.
八卦你的事
那麼我呢?
沒時間溝通了。
老婆我心情差有時發你脾氣對不起。
我真的不想的。
辛苦。
玩可以啊。?
但可以多抽時間陪我嗎?
心痛多了,
感情會變淡。
很多事我也失去了,不想連你也失去‵。
我重要嗎?
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 57 | »
|