幸福中的建b~
我愛老婆一生一世>3<
建 2oVe 娟 =]老婆我愛你哇"""
chankin1217
暱稱: 建~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
近排陪你少左,對唔住牙...
點解會咁
我幸福?其實我一D都唔...
又病了..
唉..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


水與冰之政變? 分類: 未分類

 今日本黎傾好今日游水嫁。

點知老婆10點打黎叫我起身LU

話唔想去游水。。

煩。。。

好啦溜冰+食去壽司啦∼

不過我訓返扮大牌,呵呵呵

今日輪到我啦XD

我老豆家姐又嘈我起身囉。。

老豆以為我比人打傷- -背脊比人整瘀?

我唔知咩事啦。。哈哈

蟹入左廁所睇,,

點知係- -你個衰婆既傑作。。

哈,今晚都唔知要捽D咩。

之後炒飯牙!

勁好味囉。。

陳建中大師傅既野真係名不虛傳牙XD

炒飯都炒到咁勁XD

之後去搵老婆LU。。

點知唔記得帶CON。

又返去戴返囉XD

去到搵老婆之後一齊去旺角買飛先,

睇電話。

都係W900I你最令仔-0-"

好想買返你牙。。

W910I:真係,,廢到無人有。

好熱牙天氣,,

出曬汗。。

之後返西九龍中心行,

首先去左睇人溜冰∼

哈。。

老婆又話多人唔想溜。

好啦好啦。

同老婆討論女仔。

=你真係一個大醋瓶牙XD

有個黃色衫女仔黎彎一彎腰姐,

老婆就話佢博比個波我老公睇牙XD

笑死我XD

見到個收銀機-3-

老婆話,哈哈哈

以後買左佢就有用處了。。

家用-0-?

發夢啦你XD哈哈

之後買撈撈吃∼

好味道,行一行。

同老婆係西九玩躲躲貓XD

你隻小貓咪點會走得出我五指山牙,哈哈XD

好返捉返隻貓貓大懲罰呢XD

上返上面玩太古同跳舞機-0-

我地都係無音樂天份嫁啦=  ="

淨返D錢射籃球,,

勁牙。

呵呵呵,百發百中咁滯添XD

你呢=D

之後影貼紙相相哇。。

鬼咁快影。。

又上,又下,又上又下。。

抆到死囉影到。

又扭唔到要既珍保珠。。

畫相又鬼咁快無左=  ="

無整過咁滯。。

老婆黑面好可伯呢。。

又做砲灰啦我。之後去行,食壽司,食得17碟,,

太屎了。。

下次要30碟兩個人牙下!!

我地既目標!!!

之後食完去埋睇戲返家。

睇左。賭城咩鬼。

幾好睇啦。。

眼訓,打得比較少了。。呵呵。

總之。。

PS:老婆仔娟娟=D

老公永遠愛著你這大傻瓜呢,HAHA>3<錫曬你牙