| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 水與冰之政變? |
分類: 未分類 |
今日本黎傾好今日游水嫁。
點知老婆10點打黎叫我起身LU
話唔想去游水。。
煩。。。
好啦溜冰+食去壽司啦∼
不過我訓返扮大牌,呵呵呵
今日輪到我啦XD
我老豆家姐又嘈我起身囉。。
老豆以為我比人打傷- -背脊比人整瘀?
我唔知咩事啦。。哈哈
蟹入左廁所睇,,
點知係- -你個衰婆既傑作。。
哈,今晚都唔知要捽D咩。
之後炒飯牙!
勁好味囉。。
陳建中大師傅既野真係名不虛傳牙XD
炒飯都炒到咁勁XD
之後去搵老婆LU。。
點知唔記得帶CON。
又返去戴返囉XD
去到搵老婆之後一齊去旺角買飛先,
睇電話。
都係W900I你最令仔-0-"
好想買返你牙。。
W910I:真係,,廢到無人有。
好熱牙天氣,,
出曬汗。。
之後返西九龍中心行,
首先去左睇人溜冰∼
哈。。
老婆又話多人唔想溜。
好啦好啦。
同老婆討論女仔。
=你真係一個大醋瓶牙XD
有個黃色衫女仔黎彎一彎腰姐,
老婆就話佢博比個波我老公睇牙XD
笑死我XD
見到個收銀機-3-
老婆話,哈哈哈
以後買左佢就有用處了。。
家用-0-?
發夢啦你XD哈哈
之後買撈撈吃∼
好味道,行一行。
同老婆係西九玩躲躲貓XD
你隻小貓咪點會走得出我五指山牙,哈哈XD
好返捉返隻貓貓大懲罰呢XD
上返上面玩太古同跳舞機-0-
我地都係無音樂天份嫁啦= ="
淨返D錢射籃球,,
勁牙。
呵呵呵,百發百中咁滯添XD
你呢=D
之後影貼紙相相哇。。
鬼咁快影。。
又上,又下,又上又下。。
抆到死囉影到。
又扭唔到要既珍保珠。。
畫相又鬼咁快無左= ="
無整過咁滯。。
老婆黑面好可伯呢。。
又做砲灰啦我。之後去行,食壽司,食得17碟,,
太屎了。。
下次要30碟兩個人牙下!!
我地既目標!!!
之後食完去埋睇戲返家。
睇左。賭城咩鬼。
幾好睇啦。。
眼訓,打得比較少了。。呵呵。
總之。。
PS:老婆仔娟娟=D
老公永遠愛著你這大傻瓜呢,HAHA>3<錫曬你牙
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 57 | »
|