今日都係老婆仔叫我起身牙~
呵呵,好幸福添=D
返工唔舒服,頭痛,喉嚨痛,腳痛..
肚痛.,..
唔知做咩事牙-0-
..
勁辛苦..
呵呵
捱牙捱..
仲有3日可以見你了=D好開心牙
放工陪老婆傾電電,比佢嗲到耳仔都軟埋-3-陪到12點幾,傾左兩個幾鐘,勁野添,哈哈
而家食完野LU
點知隻豬真係訓左啵-0-"
激死....
豬真係豬..牙你,
我既豬蟵,卡卡
今日真係無食煙啵@@?
咁乖牙=D
錫曬你牙,BABY>3<